Event.
Eindejaarsseminar – maandag 24 november.
Op maandag 24 november vanaf 19.15 uur ben je van harte welkom in Het Oude Raadhuis in Hoofddorp op ons jaarlijkse Eindejaarsseminar.
Een interessant inhoudelijk programma gecombineerd met de gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje bij te praten en om andere ondernemers te ontmoeten. Daar ben jij toch ook bij?

Programma Eindejaarsseminar.
De avond begint met een workshop. Het onderwerp kies je zelf!
Over welk thema ga je graag eens met mede-ondernemers en ons in gesprek?
Na de workshops en een korte pauze neemt Sydney Brouwer je mee in zijn inspirerende presentatie over klantgerichtheid en klantbeleving. Bij Guidon geloven we dat je als ondernemer juist daar het verschil maakt: in het opbouwen én vasthouden van een klantenportefeuille die bij je past.
Inloop
Workshops
Einde workshops
Gastspreker Sydney Brouwer
Borrel
De workshops.
Workshop 1: Waardecreatie & exitstrategie
Van waarde naar exit: maak je bedrijf klaar voor de volgende stap.
Denk je na over overdracht of verkoop? In deze workshop ontdek je hoe je waarde opbouwt, een slimme exitstrategie uitstippelt en fiscale valkuilen voorkomt. Zo zorgen we samen dat jouw onderneming klaar is voor een succesvolle toekomst.
Workshop 2: Groei & innovatie
Groei met visie: strategie, data en innovatie die werkt.
Wil je slimmer groeien? In deze sessie zie je hoe je met financiële strategie, data-analyse en digitalisering sneller en duurzamer keuzes maakt. We denken met je mee over hoe je innovatie inzet om echt vooruit te komen.
Workshop 3: Wat verandert er in Box 3?
Box 3 verandert. Jij beweegt mee.
De belastingregels voor vermogen gaan op de schop. In deze workshop krijg je helder inzicht in wat er verandert, wat dat betekent voor jouw situatie en hoe je slimme keuzes maakt voor de toekomst. Zo benut je kansen en beperk je risico’s.
Meer over gastspreker Sydney Brouwer.
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving.
De afgelopen jaren heeft hij onderzoek gedaan naar organisaties en leiders die constant zorgen voor enthousiaste klanten en medewerkers.
Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doet hij middels zijn boeken ‘Klantgericht Leiderschap’ en ‘Six Star Service’, en zijn laatste boek (juli 2021) ‘Als de koning je klant zou zijn’.
Ook is hij host van de ‘Over Klanten Gesproken’ podcast. In deze podcast gaat hij elke maand in gesprek met bedrijven en experts over klantgerichtheid en klantbeleving.


Locatie.
We verwelkomen je maandag 24 november graag in Het Oude Raadhuis in Hoofddorp.
Adres
Hoofdweg Westzijde 675
2131 BC Hoofddorp
Bereikbaarheid
Het Oude Raadhuis is goed te bereiken met auto, fiets en openbaar vervoer. Op het terrein van het hotel aan de andere kant van de weg en in de omgeving is gratis parkeergelegenheid.
Kom je met openbaar vervoer, dan plan je je reis gemakkelijk via 9292.nl.
Het Oude Raadhuis is toegankelijk voor mindervaliden.
Ben je mindervalide? Laat het ons van te voren weten via 020 653 21 00 of info@guidon.nl, dan zorgen we dat we de juiste zit- en parkeerplekken voor je reserveren.
Aanmelden Eindejaarsseminar.
Meld je nu aan!
Wij kijken ernaar uit elkaar te ontmoeten 24 november.
